FAQ Bestellingen

Wij bieden niet meer de mogelijkheid aan om telefonisch of per e-mail een bestelling op te nemen. Het is alleen mogelijk om online te bestellen, eenvoudig via de app of via onze website.
Om technische redenen is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Door ons snelle verwerkingsproces worden bestellingen na het plaatsen direct doorgestuurd voor verwerking en verpakking. Als alternatief heb je de mogelijkheid om het pakketje niet te accepteren of om het binnen 30 dagen retour te sturen. Als je lid bent van de Backstage Club heb je 100 dagen om een bestelling te retourneren.
De adviesprijs is de verkoopprijs die door de fabrikant is vastgesteld en door een leverancier of verkoper wordt verstrekt.

Op alle artikelen die je bij Large koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Fabrikanten bieden in enkele gevallen een garantietermijn. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

 

Als de klacht gegrond is, komen de kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Large.

 

De klacht is ongegrond als deze is veroorzaakt door: normale slijtage bij gebruik, beschadiging door opzet of nalatigheid, onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud, beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

 

Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor jou kosten verbonden aan het oplossen van je artikelklacht, dan laten we je dit vooraf weten.

 

Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van BeCommerce.